GH Masterclass FlashSale

GH Masterclass FlashSale


Jualan GH Masterclass ini akan dibuka pada hari  RABU (9 OKTOBER 2019) untuk tempoh 4 JAM SAHAJA (PUKUL 10 PAGI HINGGA 2 PETANG)





Anda akan dapat  4 BONUS PREMIUM   berikut jika menjadi pembeli terawal: 



BONUS #1 - Akses Kepada 6 Siri Video
"
Millionaire Employee Blueprint" oleh Faizul Ridzuan


 Harga Asal: RM299


Koleksi Video Webinar Hartanah Faizul Ridzuan:


Berapa ratus ribu telah anda kehilangan hanya dengan membeli hartanah yang salah?

Berapa banyak juta keuntungan anda terlepas kerana anda tidak mempunyai panduan?

Adakah anda sanggup rugi RM100,000 membeli hartanah yang salah
atau ketahui cara pastikan anda membeli hartanah yang berkualiti?

Kami bawakan Millionaire Employee Blueprint khas untuk para bakal Investor Berjaya dan masih boleh mengekalkan kerjaya sambil melabur.

Apa yang anda akan belajar?

Ketahui rahsia shortcut dalam pelaburan hartanah. Jika anda memang ‘newbie’ dalam hartanah, ini 6 video yang paling berbaloi untuk anda tonton.

(Ramai otai pun kadang-kadang tak tahu kebanyakan topik yang dikongsi dalam siri video ini)

Modul #1 - Sebab utama kenapa anda WAJIB melabur dalam hartanah


Modul #2 - Bagaimana untuk kaji dan pilih hartanah yang tepat dengan kemampuan anda


Modul #3 - Cara dapatkan maklumat yang tepat untuk bantu menganalisa pelaburan hartanah anda


Modul #4 - OPM: Bagaimana ‘gunakan duit orang lain’ untuk tanggung bayar pelaburan hartanah anda


Modul #5 - Perangkap undang-undang: Apa anda perlu tahu tentang undang-undang hartanah di Malaysia (dan elak kesilapan dan rugi pada masa akan datang)? 


Modul #6 - Strategi sewa: Bagaimana menapis penyewa yang berikan aliran tunai positif kepada pelaburan hartanah (walaupun anda pertama kali melabur)? 


(Disclaimer: Ilmu dalam koleksi video MEB ini dipersembahkan dalam bahasa Inggeris)



BONUS #2 - STRATEGI CONFIRM LULUS LOAN RUMAH


 Harga Asal: RM50 


Anda akan belajar cara sediakan dokumen yang tip-top, cara cantikkan DSR, bandingkan pakej loan rumah terbaik, dan buatkan bank ‘confirm’  luluskan loan rumah anda. 


(Strategi dalam eBook ini terbukti berkesan. Kami ada pembeli yang berjaya lulus permohonan loan rumah dalam masa 3 hari sahaja!).


Lepas habis baca eBook ini, anda akan tahu: 


Manfaat #1 - Jenis-jenis loan rumah dan yang mana satu anda patut pilih,

Manfaat #2 - Cara nak susun profile kewangan sebelum apply loan rumah,

Manfaat #3 - Tips nak cantikkan rekod CCRIS.


BONUS #3 - 16 KISAH INSPIRASI HARTANAH


 Harga Asal: RM60 


Anda akan belajar daripada perkongsian pengalaman 16 pelabur hartanah yang berjaya. Antaranya seperti Faizul Ridzuan, Harith Faisal, Zaidi Ismail, Ariff Shah, Khairul Ezuwan (a.k.a KEY), Meor Zaidee (a.k.a Abang Ensem), dan ramai lagi.


Daripada mengenali jenis hartanah yang terbaik untuk tujuan pelaburan, hingga ke cara beli hartanah dengan hanya modal minima (atau tak gunakan sebarang modal langsung).


Perkongsian dalam eBook ini bakal membuka mata dan minda anda untuk mulakan pelaburan hartanah yang buat keuntungan secara maksima!


Ini manfaat yang bakal anda dapat lepas baca eBook ini: 


Manfaat #1 - Strategi pilih hartanah dan jana untung melalui hartanah yang betul

Manfaat #2 - Persediaan wajib sebelum beli hartanah,

Manfaat #3 - Nasihat penting dari pelabur hartanah supaya anda tak tersilap pilih hartanah.



BONUS #4 - CARA HAPUSKAN HUTANG KAD KREDIT


 Harga Asal: RM50 


Kad kredit, boleh jadi 'lawan' atau 'kawan baik' anda. Tapi ramai yang kecundang, akibat gunakan kad kredit tanpa ilmu yang betul. 


Dalam eBook ini, anda akan disajikan dengan ilmu berikut: 


Manfaat #1 - 5 strategi power bayar hutang kad kredit (tanpa kena bayar caj interest),

Manfaat #2 - Cara rendahkan kadar faedah kad kredit (Bonus : skrip macam mana nak negotiate dengan bank), 

Manfaat #3 - 6 cara penting memilih kad kredit yang betul. 






Kajian Kes - Bagaimana gaji bawah RM1,500, berjaya beli rumah RM110K


Hai, saya Siti. Dulu, saya bekerja sebagai barista di salah sebuah kedai kopi terkemuka di Malaysia. 


Seperti yang anda sedia maklum, gaji sebagai barista tak semewah mana. Hidup masa tu, boleh kata susah juga. Gaji bulanan sebanyak RM1,400 tu, hanya sekadar cukup-cukup makan saja.


Kadang-kadang, terpaksa memasak untuk bawa bekal dari rumah sebab duit tak cukup. Apatah lagi nak beli rumah dengan gaji sebanyak ini. 


Masa tu, ramai kawan-kawan perlekeh impian saya untuk beli rumah pertama. Setiap kali habis kerja, saya akan tanya soalan ini kepada diri sendiri: 


"Mampu ke aku nak beli rumah dengan gaji RM1,400 ni? Nak makan pun, kadang-kadang tak lepas. Kalau memohon loan dekat bank, mesti bank gelakkan aku punya."


Berjaya dapatkan pinjaman rumah (selepas 4 kali memohon)?


Nak dijadikan cerita, saya berjumpa dengan seorang brader ni dekat kedai semasa tengah bekerja. Brader ni pula, selalu datang lepak dekat kedai tempat saya kerja. 


Dekat seminggu juga saya perhatikan brader ni. Boleh kata, brader ni jumpa lebih 5-6 orang sehari dan berulang kali order kopi dekat saya. 


Sebab perasaan ingin tahu yang kuat, saya beranikan diri tegur brader tu. Siapa sangka, rupa-rupanya brader ni ajar orang untuk melabur dalam hartanah. Memang power ilmu dia! 


Saya mula tanya macam-macam soalan dekat dia, sebab nak belajar cara beli rumah pertama. Brader tu siap kata: 

"Gaji ciput, bukan penghalang orang macam Siti untuk beli rumah. Dengan syarat, kena ada ilmu yang betul."


Saya nekad nak beli rumah. Lepas belajar dengan brader tu, saya mulakan tindakan untuk beli rumah pertama saya. 


Pertama kali memohon loan rumah, bank reject. Saya cuba lagi untuk kali ke-2, pun kena reject sekali lagi. Kali ke-3 memohon pun, kena reject lagi. Masa ni, rasa macam dah tak ada harapan. 


Tapi selepas cubaan memohon yang ke-4, bank terus luluskan permohonan saya! Fuh, masa ni hanya Tuhan saja tahu betapa gembiranya hati saya.


Siapa sangka, Siti mampu pegang kunci rumah sendiri semasa berumur 22 tahun dengan gaji RM1,400 sahaja. 


Macam mana gaji bawah RM1,500, mampu beli rumah pertama?


Kisah saya ini, menjadi bukti kukuh bahawa gaji kecil bukan penghalang untuk membeli rumah. Dengan ilmu yang betul, gaji kecil bukan lagi satu masalah. 


Tak berdosa pun mulakan dengan membeli rumah yang kecil terlebih dulu.


Bila gaji meningkat naik nanti, bila-bila masa boleh upgrade dan beli rumah yang lebih besar (kalau saya, nak beli rumah landed terus. Hehe). Rumah lama saya, boleh saya sewakan untuk jana aliran tunai positif setiap bulan. 


Saya berharap, lebih ramai orang boleh jadi macam Siti. Supaya lebih ramai orang tahu mengawal kewangan dan sediakan diri membeli rumah seawal mungkin. Dan saya dah jumpa satu cara yang bakal bantu anda mencapai matlamat ini. 


Segala ilmu yang anda perlu tahu untuk mengurus kewangan secara pro dan membeli rumah, disajikan dalam pakej ilmu GH Masterclass ini. 




GH Masterclass - Ilmu mengurus kewangan, membina simpanan serta membeli rumah, dalam satu tempat




GH Masterclass akan memastikan anda: 


1 - Berjaya menguruskan kewangan dengan mudah. 
Anda akan belajar cara tetapkan matlamat kewangan, serta hal-hal mengurus, dan juga mencipta strategi bajet kewangan yang terbukti berkesan. 


2 - Mencipta portfolio kewangan untuk yang baru mula bekerja. 
Gunakan instrumen seperti ASB untuk langsaikan hutang PTPTN, dengan memanfaatkan strategi seperti compounding dan roling untuk jana keuntungan maksima. 


3 - Dapat menetapkan mindset yang betul supaya anda berjaya memiliki hartanah milik sendiri. 


4 - Tahu tip power (yang anda wajib tahu) tentang cara-cara memilih rumah yang terbaik.
Tak kira sama ada untuk pelaburan atau duduk sendiri. 


5 - Tahu waktu terbaik untuk membeli rumah,
Fahami kelebihan membeli hartanah dalam pasaran masing-masing (under construction, subsale, lelong) dan membeli seawal yang mungkin, dan banyak lagi ilmu menarik yang dikongsikan dalam GH Masterclass ini. 


Bukan setakat itu saja. Anda juga boleh akses ke GH Masterclass untuk belajar ilmu kewangan dan hartanah, di mana saja anda berada! Akses secara mudah menggunakan smartphone, laptop, atau tab mengikut kesesuaian dan keselesaan anda. 


Sekarang, ada 17 video bermanfaat yang sedia untuk tatapan anda.


Dan jumlah video ini bakal meningkat dari masa ke semasa, dan akan meningkatkan nilai GH Masterclass (harga juga bakal meningkat pada masa depan, selaras dengan kuantiti nilai yang disediakan).





MODUL #1 - CARA MULA MELABUR DENGAN BIJAK (FAIZ WAHAB)


Modul pertama ini, sangat penting dan kritikal. 


Ilmu dalam modul ini akan bantu anda merancang kewangan dan mencapai matlamat simpanan. Tak kira untuk tujuan membeli rumah, kereta, travel, kahwin, atau lain-lain. 


Anda akan tahu: 


1 - Cara untuk tentukan matlamat simpanan yang betul dan berkesan.


Contohnya, kenapa anda nak menyimpan RM10,000? Adakah untuk membeli rumah, atau lain-lain? Goal setting penting untuk elakkan anda belanja duit tu untuk perkara yang tidak sepatutnya. 


2 - Tahu cara buat bajet dan menjejak (track) perbelanjaan yang betul.


Apa yang perlu anda belanjakan dengan duit gaji anda? Adakah untuk bayar hutang, nak simpan, nak melabur, atau belanja keperluan?


Semua perbelanjaan ini, kita boleh jejak supaya anda tak terlebih berbelanja untuk sesuatu perkara. 


3 - Pelan tindakan dan strategi melabur yang betul untuk mencapai matlamat simpanan yang ditetapkan. Ini bagi memastikan matlamat anda tercapai secara realistik, dengan menggunakan strategi yang berkesan! 





MODUL #2 - BELI RUMAH UNTUK DUDUK SENDIRI (FAKHRUL HAKIM)


Selepas selesai merancang pelan dan tindakan untuk simpanan, anda akan masuk ke modul ke-2 ini. 


Dalam modul ini, anda akan tahu kenapa perlu buat kajian terperinci sebelum buat keputusan membeli rumah (walaupun untuk duduk sendiri). 


Anda akan tahu: 


1 - Sebab utama anda wajib tahu kadar sewa, jenis fasiliti yang ada, harga yang betul (dan lain-lain) sebelum buat keputusan membeli. Kita boleh gunakan semua maklumat ini sebagai back-up plan. 


2 - Kenapa masa terbaik untuk membeli hartanah adalah sekarang, dan bukan minggu depan, bulan depan, atau tahun depan. 


3 - Menunggu untuk harga rumah turun, akan merugikan peluang dan masa anda yang berharga. 





MODUL #3 - GUNA ASB UNTUK LANGSAIKAN HUTANG (AFIQAH NABILAH)


Modul ke-3 pula, akan fokus 100% tentang cara gunakan instrumen ASB untuk membina simpanan.


Ilmu ini sesuai untuk mereka yang baru mula bekerja, dan nak langsaikan hutang PTPTN (atau hutang lain), atau nak membina simpanan untuk jangka masa panjang. 


Anda akan tahu: 


1 - Cara gunakan teknik compounding dan jana pulangan sebanyak RM40,000++, untuk langsaikan hutang PTPTN dan jadikan modal membeli rumah pertama. 


2 - Cara gunakan teknik rolling untuk menjana pulangan lebih RM10,000++. Sesuai untuk anda mencipta simpanan kecemasan untuk kegunaan di waktu terdesak. 


3 - Cara gunakan teknik hybrid untuk menjana keuntungan maksima sehingga RM60,000++. Dengan jumlah ini, anda boleh bayar hutang PTPTN secara lump sum, dan lebihan yang ada, boleh jadi modal untuk beli rumah pertama dan rumah pelaburan. 


Ini adalah antara modul yang sudah tersedia dalam GH Masterclass. Penambahan video akan dibuat dari masa ke semasa. 




Berapa harga GH Masterclass ini?


Ilmu yang disediakan dalam GH Masterclass iniboleh dikatakan amat bernilai dan berkesan untuk bantu mengubah nasib kewangan dan mempersediakan anda secukupnya untuk membeli rumah pertama (tak kira untuk pelaburan atau duduk sendiri).


Kalau ikutkan, pakej GH Masterclass ini boleh dijual pada harga RM1,000 (atau mungkin lebih lagi).


Tapi untuk tawaran khas ini, anda berpeluang untuk membeli GH Masterclass pada harga...


JUMLAH KESELURUHAN: RM689
 HARGA PROMOSI: RM129 SEUMUR HIDUP ! 
(Harga Biasa: RM189 Setahun)



Kami akan buka jualan GH Masterclass ini pada hari Rabu (9 Oktober 2019) dalam tempoh 4 jam sahaja (pukul 10AM hingga 2PM). 


Lepas tamat tempoh ini, kami akan tutup jualan dan naikkan harga.






Dapatkan tawaran khas GH Masterclass dengan isi borang di bawah sekarang: 




GH Masterclass Special Offer Reminder

GH Masterclass Special Offer Reminder

Anda tak nak terlepas tawaran istimewa daripada kami?

Nak kami hantar SMS dan emel peringatan secara PERCUMA?


Jika anda tidak mahu terlepas peluang ini, klik link di bawah dan tim saya akan hantar SMS reminder sebaik saja jualan dibuka:

Anda akan dapat  4 BONUS PREMIUM   berikut jika menjadi pembeli terawal: 




Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
GH MasterClass RM129 Seumur Hidup + 8 Koleksi Video MEB + 3 Ebook Ekslusif HABIS STOK
JUMLAH
JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau

BUTIRAN PEMBAYARAN